Dostawa i Płatności
-
Ile kosztuje dostawa?
Koszt dostawy zależy od wybranej metody płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz formy dostawy. Pełny cennik znajduje się w zakładce „Koszty dostawy”. -
Jakie formy dostawy są dostępne?
Współpracujemy z firmą kurierską INPOST, aby zapewnić szybkie i bezpieczne dostarczenie Twoich zamówień. -
Jakie są dostępne metody płatności?
Możesz zapłacić za swoje zamówienie online za pomocą Przelewy24 (szybki przelew), tradycyjnym przelewem bankowym lub gotówką przy odbiorze (za pobraniem). W przypadku przelewu tradycyjnego, koniecznie wpisz w tytule przelewu numer zamówienia oraz swoje imię i nazwisko. -
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Niestety, prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową.
Zamówienia
-
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia będziesz otrzymywać powiadomienia na e-mail o każdej zmianie statusu. Gdy paczka zostanie nadana, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki. -
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Czas realizacji wynosi od 1 do 5 dni roboczych. -
Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?
Nie, zakładanie konta nie jest obowiązkowe. Wystarczy podać podstawowe dane kontaktowe. Zakładanie konta pozwoli jednak na łatwy dostęp do historii zamówień oraz informacji o nowościach. -
Złożyłem błędne zamówienie. Jak mogę je anulować?
Anulowanie zamówienia jest możliwe do momentu jego skompletowania. Skontaktuj się z nami jak najszybciej, aby je anulować. Po wysyłce paczki anulowanie nie będzie możliwe.
Zwroty i Reklamacje
-
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, masz 14 dni na zwrot produktu od dnia jego odbioru. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania ani być zniszczony. Musi być w oryginalnym opakowaniu z metkami. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce „Zwroty i Reklamacje”. -
Kto pokrywa koszty zwrotu?
Koszt zwrotu pokrywa Kupujący. -
Kiedy otrzymam zwrot środków?
Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Środki zostaną przekazane na numer konta podany w formularzu zwrotu. -
Jak mogę odesłać zwracany towar?
Możesz wybrać dowolnego przewoźnika (poczta, kurier). Zwracany produkt wyślij na adres:
Monshe.pl, ul. Pankiewicza 8, 64-100 Leszno
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem ani do paczkomatów. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce „Zwroty i Reklamacje”. -
Jak złożyć reklamację?
W przypadku wadliwego produktu, odeślij go wraz z dowodem zakupu i formularzem reklamacyjnym na adres:
Monshe.pl, ul. Pankiewicza 8, 64-100 Leszno
Formularz znajdziesz w zakładce „Zwroty i Reklamacje”. -
Kiedy otrzymam zwrot środków za reklamowany towar? Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych, a środki zostaną zwrócone na podany numer konta.