DOSTAWA I PŁATNOŚCI


1. Ile zapłacę za dostawę przesyłki?


Koszt dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy. Szczegółowy cennik kosztów przesyłki możesz sprawdzić na naszej stronie w zakładce "Koszty dostawy".


2. Jakie formy dostawy mam do wyboru?


Wszystkie przesyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.


3. Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?


Na naszej stronie za swoje zamówienie możesz zapłacić za pośrednictwem systemu Przelewy24 (tzw. szybkim przelewem), przelewem tradycyjnym lub gotówką przy odbiorze. Przy wyborze płatności przelewem tradycyjnym koniecznie wpisz w tytule przelewu, numeru zamówienia oraz swoje imię i nazwisko.


4. Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?


Niestety, prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową.


ZAMÓWIENIA


1. Jaki jest status mojego zamówienia?


Po złożeniu zamówienia, będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia na adres e mail o zmianie statusu. Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz wiadomość mailową z informacją o zmianie statusu.


2. Kiedy otrzymam swoje zamówienie?


Czas realizacji zamówienia wynosi 1-5 dni roboczych.


3. Czy muszę zakładać konto, żeby złożyć zamówienie?


Nie, aby złożyć zamówienie na naszej stronie, wystarczy że podasz podstawowe dane kontaktowe.
Zachęcamy jednak do utworzenia konta, gdzie będziesz mieć dostęp do historii zamówień, ulubionych produktów oraz będziesz na bieżąco z naszymi nowościami.


4. Złożyłem błędne zamówienie. Jak mogę je anulować?


Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej.


ZWROT I REKLAMACJA TOWARU


1. Czy mogę zwrócić swoje zamówienie?


Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony, poplamiony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu wraz z oryginalną metką. Szczegółowa procedura zwrotu znajduję się na naszej stronie w zakładce "Zwroty i reklamacje".


2. Kto pokrywa koszt zwrotu?


Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.


3. Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócony towar?


Zwrotu środków realizujemy w ciągu 14 dni roboczych na numer konta, podany przez Ciebie w
dołączonym formularzu zwrotu.


4. Jak mogę odesłać paczkę ze zwracanym towarem?


Wybór przewoźnika jest dowolny i należy do Ciebie, może to być poczta polska lub firma kurierska. Przy wysyłaniu przesyłki, zalecamy żeby była to przesyłka rejestrowana. Zwracany towar odeślij do nas na adres: Monshe.pl ul. Pankiewicza 8, 64-100 Leszno wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Szczegółowa procedura zwrotu znajduję się na naszej stronie w zakładce "Zwroty i reklamacje".


5. Jak mogę złożyć reklamacje?


Otrzymany produkt odeślij do nas na adres Monshe.pl ul. Pankiewicza 8, 64-100 Leszno wraz z dowodem zakupu oraz z wypełnionym formularzem, który znajdziesz na naszej stronie w zakładce Zwroty i reklamacje.


6. Kiedy otrzymam pieniądze za reklamowany towar?


Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych na numer konta, podany przez Ciebie w dołączonym formularzu reklamacyjnym.

Zarejestruj nowe konto

Masz już konto?
Log in instead Lub Zresetuj hasło