Zwroty i reklamacje

ZWROTY 

Zwroty (odstąpienie od umowy)

Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży produktów zakupionych w sklepie MONSHE.PL w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia, bez podania przyczyny.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy wysłać wiadomość e-mail na adres: kontakt@monshe.pl zawierającą oświadczenie o odstąpieniu lub wypełniony formularz zwrotu.

Warunki przyjęcia zwrotu:

  • zwracany produkt powinien być w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania wykraczających poza konieczne do sprawdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania;

  • produkt powinien być zwrócony z kompletem metek, opakowaniem (jeśli było dostarczone) oraz dowodem zakupu (np. potwierdzeniem płatności lub paragonem);

  • prosimy o dołączenie wypełnionego formularza zwrotu (plik do pobrania poniżej).

Adres do zwrotu:

Monika Ganowska
ul. Pankiewicza 8
64-100 Leszno

Zwrot może nie zostać przyjęty, jeśli produkt:

  • nosi ślady użytkowania (np. plamy, zapachy, ślady makijażu, uszkodzenia mechaniczne),

  • nie posiada oryginalnych metek lub jest niekompletny.

Zwrot środków następuje w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, przy użyciu tej samej metody płatności, której użył Klient.
Jeśli zamówienie było opłacone „za pobraniem”, prosimy o podanie numeru konta bankowego w formularzu zwrotu.

Koszt odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Klient.
Nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem ani dostarczanych do paczkomatów.

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

REKLAMACJE

Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi produkty wolne od wad.
W przypadku, gdy zakupiony produkt okaże się wadliwy lub niezgodny z umową, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.

Reklamację należy zgłosić:

  • mailowo na adres: kontakt@monshe.pl  opisując wadę oraz żądanie reklamacyjne (naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy), lub

  • poprzez odesłanie produktu wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym na poniższy adres:

Monika Ganowska
ul. Pankiewicza 8
64-100 Leszno

Prosimy o staranne zapakowanie produktu, aby zabezpieczyć go podczas transportu.
Nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem ani do paczkomatów.

Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania.

W przypadku uznania reklamacji:

  • produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy,

  • jeśli naprawa lub wymiana nie będzie możliwa – Klient może żądać obniżenia ceny albo odstąpić od umowy i otrzymać zwrot pieniędzy.

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

W razie pytań, prosimy o kontakt:
E-mail: kontakt@monshe.pl
Telefon: +48 603 947 102

Zarejestruj nowe konto

Masz już konto?
Log in instead Lub Zresetuj hasło