ZWROTY
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży produktów zakupionych w sklepie Monshe.pl w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Aby zwrot został przyjęty, produkt musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, wraz z paragonem, metkami oraz wypełnionym formularzem zwrotu.
Adres do odesłania produktu:
Monshe.pl
ul. Pankiewicza 8
64-100 Leszno
Zwrot może zostać odrzucony, jeśli produkt nosi ślady użytkowania, które wykraczają poza podstawowe zapoznanie się z nim (np. plamy, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenia, brak oryginalnych metek, użycie środków zapachowych).
Zwroty są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Zwrot środków realizowany jest tą samą metodą płatności, która została użyta przy składaniu zamówienia (Przelewy24/BLIK). W przypadku zamówień opłacanych za pobraniem, należy podać numer konta bankowego w formularzu zwrotu.
Nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem ani do paczkomatów. Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
REKLAMACJE
Monshe.pl zobowiązuje się dostarczyć Klientowi produkty wolne od wad. Jeśli towar jest wadliwy lub uszkodzony, Klient ma prawo złożyć reklamację.
Reklamowany produkt, wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym i paragonem, należy odesłać na adres:
Monshe.pl
ul. Pankiewicza 8
64-100 Leszno
Prosimy o staranne zapakowanie produktu, aby zapewnić jego ochronę podczas transportu.
W przypadku uznanej reklamacji, produkt zostanie wymieniony na nowy lub naprawiony. Jeśli wymiana lub naprawa będzie niemożliwa lub kosztowne, Klient może żądać obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.
Nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem ani do paczkomatów.
W razie pytań, prosimy o kontakt:
E-mail: kontakt@monshe.pl
Telefon: +48 603 947 102